נתיבים פיננסיים – החזרי מס

מהו טופס החזר מס

סוגי טפסים של מס הכנסה

כל עצמאי מכיר היטב את מס הכנסה, לו הוא זקוק לשלם מידי חודש מקדמות מס המחושבות על פי הרווחים של העסק, ולהגיש דוחות מסודרים בכל סוף שנה כדי לבדוק אם היו ההפרשים לכאן או לכאן וכך לשלם במידה וקיים פער. בשורות הבאות תוכלו לקרוא מידע וטיפים בכל מה שקשור לנושא טופס החזר מס הכנסה, הגשות וסוגי הטפסים למינהם

שכירים מכירים את תשלומי מס הכנסה משורה בתלוש השכר, כאשר גם עבורם חישוב המס נעשה על פי גובה המשכורת.
מאידך, עצמאים ושכירים כאחד יכולים לבדוק אופציה של החזרי מס, הרי ידוע כי המדינה חייבת מיליארדי שקלים לאזרחים אשר שילמו מס גבוה יותר ביחס למה שהם היו אמורים לשלם בפועל, כאשר ההפרש נוצר לרוב כתוצאה של חישוב שאינו נכון ונקודות זיכוי והטבות שלא חושבו בצורה נכונה, ולכן ניתן למלא טופס החזר מס לשכירים או עצמאיים ולגלות אולי שמס הכנסה חייב לכם כסף.

איך להגיש טופס החזר מס הכנסה?

את בדיקת הזכאות להחזרי המס ניתן לבצע בכמה דרכים, באופן עצמאי על ידי הגשת טפסים של מס הכנסה רלוונטיים בתהליך החזרי המס, על ידי חברות המתמחות בהחזרי מס או על ידי רואה חשבון. מובן שמדובר בתהליך שאינו פשוט שהרי מדובר על תהליך הטומן בחובו הגשת טפסים רבים עליהם נפרט בהמשך, ולכן יש צורך להכיר היטב את הטפסים כדי להגישם בצורה נכונה, כאשר העדיפות היא לקבל סיוע מבעל מקצוע המכיר היטב את החוקים, ההתנהלות מול מס הכנסה, סוגי הטפסים, וכיצד למלא נכון את טופס החזר מס הכנסה
כמו כן, כיום ניתן למצוא אתרים שונים ברשת האינטרנט המאפשרים בדיקת זכאות למס הכנסה על ידי מילוי שאלון מסוים, כאשר הפלטפורמות יודעות לחשב נקודות זיכוי, זיכוי מס, הקלה במס ועוד. לאחר בדיקה זו תוכלו לדעת אם מגיע לכם החזר מס ולהגיש את הטפסים הרלוונטיים כדי לקבל את ההחזר.

לבדיקה מהירה ובירור זכאות להחזר מס

טפסים לבדיקת זכאות להחזר מס

 

כיצד עובד נושא החזר המס על ידי חברות פרטיות?

חברות פרטיות מחזיקות ברואי חשבון המתמחים בחישוב מס והגשת הטפסים השונים כגון - טופס 135, טופס 116 ד', טופס החזר מס לשכירים ועוד מיני רבים. בעלי מקצוע אלה יוכלו לבצע בדיקה מקדימה כדי לבדוק אם יש סיכוי לקבל החזר ולשער את סכום ההחזר, וכך תוכלו לדעת אם כדאי להתחיל בהליך. חברות אלה מלוות את הלקוח לאורך כל הדרך בכדי לאשר לו לקבל את החזר המס בדרך המהירה והקלה ביותר.

הכירו את הטפסים שיש להגיש למס הכנסה בעת הגשת בקשה להחזרי מס

ישנם סוגים שונים של טפסים שיש להכין עבור קבלת החזר המס ובניהם את הטפסים הבאים: טופס החזר מס הכנסה / טופס החזר מס לשכירים, טופס בקשה לדחיית נקודות זיכוי, טופס בקשה להקלה במס, טופס בקשה לזיכוי במס או בשמם המקצועי טופס 135, טופס 116 ד', טופס 119 וטופס 116 א לסירוגין. כמו כן, הגשת הטפסים משתנה על פי אופי המגיש, אם הוא שכיר יהיה עליו להגיש מסמכים מסוימים, אם הוא עצמאי יהיה עליו להגיש מסמכים שונים וכך הלאה. תוכלו לצפות למטה במגוון טפסים נוספים להורדה.

מהי הכדאיות של הגשת החזרי מס עבור עצמאים ושכירים? מדינת ישראל חייבת כיום לשכירים ועצמאים מיליארדי שקלים עבור חישוב מס שאינם נכונים, כלומר תשלום מס גבוהה יותר ממה שנדרש בחוק, ולכן זוהי הזדמנות נהדרת עבור אנשים רבים לקבל חזרה את התשלומים ששולמו שלא לצורך. על ידי חברות המתמחות בתחום תוכלו לבדוק זכאות ולקבל החזר ביתר קלות.

 

החזר מס הכנסה טפסים להורדה

טופס החזר מס 135

טופס בקשה לדחיית נקודות זיכוי - 116 ד

טופס בקשה להקלה במס - 119

בקשה לזיכוי במס - 116א

טופס ניכוי ממשכורת - 106

טופס על הכנסות בארץ ובחול - 1301

 

לצפייה בעוד מגוון טפסים שונים של מס הכנסה באתר רשות המיסים לחצו כאן

 

לוגו נתיבים פיננסים החזרי מס

נתיבים פיננסים החזרי מס מתמחים בתחום החזרי מס הכנסה לשכירים, עצמאיים, חברות פרטיות ואירגונים מוסדיים, ובעלי ניסיון של מעל 15 שנה בעבודה מול מס הכנסה בשיתוף פעולה עם לקוחות ואירגונים שונים בכול התחומים. אנו עובדים ביעילות ומקצועיות תוך כדי מתן מענה ושירות מהיר לכול לקוחותינו עד קבלת ההחזר במלואו. למידע ופרטים נוספים צרו אתנו קשר, אנחנו נשמח לעזור בכול נושא.

צפו גם בחיפושים פופולאריים: טופס החזר מס לשכירים / מילוי טופס תיאום מס

0723385100
whatsapp-button