נתיבים פיננסיים – החזרי מס

החזר מס לחולי סכרת וחולים אחרים

מחלת הסוכרת, כמו מחלות רבות אחרות, עלולה לתפוס אותנו באמצע החיים, כשיש לנו כבר קריירה, ואולי אנחנו אף משתכרים סכומי כסף מכובדים. אז עם גילוי המחלה, אנחנו כמובן, פונים לבצע בדיקות שונות, לקבל תרופות, ולנסות להתאים את שגרת חיינו למצב החדש והלא פשוט אתו אנו נאלצים להתמודד. ברוב המקרים, אנו לא מתפנים לשים לב לאותם פרטים, שאולי ליד דברים משמעותיים כמו גילוי המחלה, נראים לנו קטנים ומשניים – כמו העובדה, שאנו ממשיכים לשלם למס הכנסה את אותו סכום כסף אשר שילמנו כשהיינו בריאים.

אבל מכיוון שלעיתים רשויות המס מנכים מהמשכורות סכומי כסף גבוהים ומשמעותיים, ולאור העובדה, שבעקבות גילוי המחלה, אנו נדרשים להוציא סכומי כסף לא קטנים, חשוב להיות מודעים לעובדה שמגיע החזר מס לחולי סכרת, כמו גם החזר מס לחולים במחלות אחרות.

 

החזר מס לחולי סכרת

החזר מס לחולים

כתוצאה ממחלת הסוכרת ומחלות קשות אחרות, עלולות להתרחש פגיעות רפואיות חמורות כמו: בעיות עיניים, רגל סוכרתית ועוד.. אנשים רבים, ממשיכים לעבוד, על אף מצבים רפואיים אלו, מבלי לדעת, שהוא זכאי לאחוזי נכות, ובמידה ואחוזים אלו, מגיעים לגובה של 90 אחוז, דבר זה יזכה אותו בפטור מתשלום למס הכנסה – עד למשכורת בגובה 600,000 ₪ בשנה.
כמובן, שאותם החולים אשר שלמו במהלך התקופה הזאת, מס הכנסה כרגיל, זכאים לקבלת החזר מס לחולי סכרת וחולים אחרים, אשר יכולים להסתכם באלפים רבים של שקלים – סכומי ההחזר יכולים להגיע גם לגובה של עשרות ומאות אלפי שקלים במקרים בהם ההחזרים הם עבור מספר שנים. אז כל מה שאותם אנשים צריכים לעשות, זה להגיש בקשה לקבת ההחזרים, וסכומי ההחזר המגיעים להם, אמורים להיכנס אל חשבון הבנק שלהם.

תהליך קבלת החזר מס לחולים

כל מי שיש לו סיבה לחשוב שהוא זכאי לקבל החזר מס לחולי סכרת, החזר מס הוצאות רפואיות, החזר מס לחולי סרטן, או החזר מס בגין מחלות אחרות - צריך לנקוט במספר פעולות על מנת שיתאפשר לו בסיומו של תהליך, לקבל את סכומי הכסף המגיעים לו. ראשית כל, עליו לפנות לקבלת ייעוץ רפואי מקיף ומקצועי, לגבי השאלה מה הסיכויים שלו בפועל לקבל 90 אחוז נכות רפואית.

אם על פי חוות דעתו של הרופא, ישנם סיכויים שכאלו, השלב הבא, יהיה הגשת בקשה לוועדה רפואית, אשר מתקיימת במשרדי מס הכנסה. אם ההחלטה של הוועדה אכן תהיה להעניק פטור מתשלום מס הכנסה, הצעד הבא, יהיה כמובן, לדרוש את ההחזר – דרישת ההחזר מתבצעת באמצעות הגשת דוחות מסודרים, אליהם יצורף הפטור ממס, אותו קיבל החולה מהוועדה. למי שלא מכיר את הפרוצדורה, הליך זה עלול להישמע ארוך ולא פשוט, אך ניתן לקבל ליווי מקצועי חיצוני, במסגרתו, סך הפעולות בהן יהיה צורך לנקוט על מנט לקבל את ההחזרים המגיעים, יהיה מינימאלי.

לחצו כאן לבדיקת זכאותכם

החזר מס מס הכנסה

0723385100
whatsapp-button